mandag 30. november 2015

Teststrikk boble


I sommar teststrikka eg. Ingen egne mønster. Eg var så heldig at eg fikk strikke to ulike mønster. Begge på pinner 3 mm, er blitt ganske god ven med dei no. Først strikka eg sommerboblekjolen. Digger den! Eit supertalent som fargar garn og lagar mønster like utforbi Tromsø, Ninapetrina. om du ikkje kjenner av ho, sjekk ut, ho har både nettbutikk, Ravelry og instagram.

This summer became a test knitsummer. None of my own patterns. I was so lucky to get to testknit two different patterns this summer. First out. This summerbubble. I love it. Made by a supertalented lady up north, ninapetrina. If you don't know her, check her out, both her webshop, ravelry and instagram. 
Kjolen er strikka i lille lerke fra Dale, ei perfekt blanding av ull og bomull. Mjuk og god. Kjolen er enda litt stor til prinsessa, men blei brukt ein del i sommar, og kjem til å bli brukt sporadisk gjennom vinteren og neste sommar. Kjolen er strikka fra toppen og ned, noko som gjer det enkelt å tilpasse størrelsen undervegs.
Knitted in lille lerke from dale. A perfect blend of wool and cotton. Soft and wearable. It's still a little big for princess, and will be used sporadically through the winter and next summer. The dress is knit top-down, easy and fun knit. And I am growing quite found of knitting with needles 3 mm. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...