onsdag 19. september 2012

lue med øreklaffer

Denne har vært en favoritt hos meg iallefall. Mange fordeler. Enkel å strikke. God passform. Fort å strikke. Til de små holder det med et nøste, akkurat...



Så fin er den at både storebror, lillemor og fetter har fått. Storebror har iallefall to, en vinterull, en sommerbomull/ullblanding. Lillemors i dobbel babyull...

Og nå jobber jeg med mønsteret. Tre størrelser allerede laget. 1 år 3 år 5 år. Jeg lurer på at jeg ønsker en større barn og dame, kanskje også herrestørrelse. Jeg må se litt på det, det skulle jo ikke være altfor vanskelig å få til.
 
De første tre størrelsene har fått lov å reise ut. Og kommer til å bli strikket av andre enn meg.
 
Myke fakta:
Garn: 50 g Falk eller lignende, evt to tråder babyull
Pinner: 3mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...