tirsdag 23. november 2010

Et marked 2010

Spennende, artig, koselig og folksomt! Bare se! (link til Nordlys) Gymsalen på Workinnmarka skola var mer enn full nok. Jeg (link til Nordlys) står ved siden av hæx som selger T-skjorter. Mange stoppet opp og tok en kikk på varene mine og jeg fikk solgt en god del. Jeg har fortsatt noe igjen og om du ønsker å kjøpe noe er det mulig.

Jeg har igjen etter et marked flere vognpledd, både med ullforing og fleece. Alle vognpledd er med hull til selene i sportsvogna og er glimrende å bruke når barnet har begynt og reise seg i vogna og kanskje ikke har så fryktelig lyst å sitte stille lenger. I tillegg til muligheten å spenne fast barnet har du også muligheten til å pakke ham eller henne inn, alt etter hva været krever.


grønt vognpledd med ullfor og hull til fempunktssele


Hvitt vognpledd med grønt ullfor og hull til fempunktssele

blått vognpledd med sjørøvere og sort ullfor med hull til fempunktssele

Se også på hva jeg har liggende for salg. Jeg kommer til å legge ut bilder av ulike varer etterhvert. 

2 kommentarer:

  1. Fine bilder av Nordlys fra messa. Og fine pledd.

    SvarSlett
  2. Det var jo ei kjempemesse! På det første bildet til Nordlys ser jeg et i dame jeg kjenner, vi gikk på skole i Alta samtidig...
    Fint at du fikk solgt en del!

    SvarSlett

Jeg leser og setter stor pris på alle kommentarer.
I read and appriciate every single comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...